Saturday, June 18, 2011

this is my abah!


ni abah aku,
arwah abah aku
Yusof bin Salleh

abah aku otai
sebab mana2 dia pegi
dia pakai kain pelekat
hak2!
comei kn abah aku??
abah aku penceramah bebas
bak kata mak aku la

abah aku bgi ceramah pakai microfon.
skrg aku dh nmpak,
kenapa aku suka microfon..
hmm..tkda kaitan myb??

dia pergi masa tu umur aku 6 tahun
masa tu raya ke..6
ka 10??
ok tkpa

even tk byk bnda yg aku igt time aku dgn abah aku dulu
tapi ada satu benda yang aku takkan lupa
sampai sekarang
dia pernah menangis time aku demam
sweet kn abah aku?? ='>

abah aku loyar burok
n perangai tu,
abang aku dapat
haha!
srius..

ok.tu ja
SELAMAT HARI ABAH UNTUK SEMUA!








2 comments:

  1. we shared the same story!!!
    my abah left me when i was 6.
    Al Fatihah utk kedua2nya..
    Semoga Allah merahmati mereka

    ReplyDelete
  2. srius bong??kita sma! =)byk sebenarnya bnda wawe igt time dia ad dlu, juz, mls nk cerita.byk sgt.haha.even msa dia meninggal pon still igt msa tu.clear lgi.btw,tu la..Tuhan lgi sygkan mereka.moga Allah merahmati mereka..
    hmm InsyaAllah.. =>

    ReplyDelete