Friday, April 29, 2011

Belum bersedia untuk mengikhlaskan

pagi tadi, Teng belek fon aku,n ayat biasa aku akan ckp
"Nokia je.hehe" sbb rupa dia from jauh mcm BB n skrg BB kn trend gtu,
maka sbb tu ayat gtu terkeluar.Aku tk suka puji bnda yg aku ad, jarang la!
termasuk fon aku.Aku tau dia tk sberapa kalau nk dibandingkan dgn BB,
tpi, sriusly,aku syg fon aku.. ='{

dan di kala aku tk menghargainya,mungkin secara luaran,
Nokia yg bru aku beli pon merajuk dgn aku..huhu
hilang time aku blek posting tdi..huu..

ke hulu ke hilir aku jalan cari, susahkan ramai orang,
call n call tnpa rsa jemu fon aku pakai fon siapa2 je yg
aku jmpa tgh jalan.n jalan sambil nanges mcm prmpuan sewel,(tk meraung la tapi)
srius mana dia prgi??dan tatkala kecoh2 dgn zaira, balqis,soli n hazrul,
aku tba2 rasa mcm nk ikhlaskan ja.

bila balek rumah, aku cuba telefon, n orang tu angkat!
agaknya, selama dia berdering, fon aku masih sndri,
smpai la ada orang perasan dia wujud.
tapi dia tk layan aku n bila aku call blek, sprti pakar2 pencuri fon yg lain,
of coz insan tersebut pon meng off kn fon aku.
dan tatkala terserlah kejahatn insan tersebut,
of coz! aku BELUM BERSEDIA UNTUK MENGIKHLASKAN
fon aku.
esok, lusa, mggu dpan myb???
huaaaa...

moga waras aku lagi gagah dari marah aku.

No comments:

Post a Comment