Saturday, April 23, 2011

apa persamaan permpuan dengan kucing???



apa yang aku nk tulis ni
tk langsung dipengaruhi oleh situasi aku skrg ni
juz bru hbes tgk satu video
yg org post dekat facebook
n aku terfikir bnda ni
hehe

apa persamaan perempuan dengan kucing?
aku tk ckp semua perempuan sama.
mcm kucing jugak,
tak semua kucing sama.
er...

selain dari mkn, minum, tido, dan beberapa
perkara lain yg tk payah kot nk di sebut,
aku rasa,
samanya kucing dan perempuan ialah..

mereka perlukan kebebasan,
tapi dalam masa yg sama
mereka perlukan kasih sayang

perghh..cam geli siot ayat tu!
tpi
let say la kalo ad lelaki yg baca,
KALAU ok..
sbb mcm biasa
haha
aku tk harap sgt pon org bca blog aku.
tpi let say la kalo ad lelaki baca
aku rsa diorg patut tau tuh..

tk payah hurai panjang2 kot pasal
benda neh
simple. sgt simple!
so..
tu ja la!
hehe


No comments:

Post a Comment