Saturday, December 18, 2010

kami share gene yg sama..

even kami slalu bergaduh,
sgt la slalu!
ada je yg tk tk kena.
bila dah A,nk B
n bila dh bagi B,nk blek A.
em..sbb dh lapang sgt.
kena jgak cri gaduh.
kalo tak, kami dikira abnormal.
tak gaduh ngan abang aku,
aku gaduh dgn mak aku.
mak aku lak, tak gaduh dgn abang aku,
of coz la cri psal dgn aku.
abang aku je cam ad kelebihan cket,
sbb kalo tak cri gaduh dgn aku, or mak aku
dia bole gaduh dgn bini dia.
(hehe..)
ulang balek..
even kami slalu bergaduh,
kami tetap share gene yg sma...

apa2 pon yg jadi,
biar kluar semua parang or pedang power rangers time kami bergaduh,
takkan putus apa2,
sampai bila2,
sbb..kami share gene yg sma!
hihi

n again,
biar kami bergaduh,seteruk mana pon,
percayalah,
bila salah seorang dri kami takda di lokasi yg sma,
rsa hilang itu sgt ketara..sgt!

sekasar mna pon cara kami berinteraksi,
seakan akan tk boleh diterima penduduk bumi,
percaya la,
kami akan sgt resah,
even tak berhubungan satu hari.

slalu aku igtkan mak aku,
tk payah la call hari2.
jimat cket duet..
tapi takkan jdi,
jarang sgt jdi!
sbb..
tak dia rindu aku,
hari aku yg hampir rosak separuh sbb risaukn dia.
bkn salah mak aku, bukan salah aku..
juz sbb..
hehe
kami share gene yg sama..





3 comments: