Wednesday, December 29, 2010

CUCU

aku dpt cucu!
5 ekor.
tpi skrg tggal 3.
aku ad rsa yg tkkan kekal 5,sbb ni 1st baby dpt babies
em..
msa cucu2 aku kluar, aku nmpak diorg sbgai objek
tpi bila hari2 aku tgk diorg,
n diorang makin besar
aku nampak diorg sebagai nyawa
haih..
rsa mcm tk nk pegi mna2.
nk tgk diorg je..
tpi
tu la..

cita psal baby
skrg aida n ain bwk baby gi jmpa doktor
sbb baby tachycardia
lagi tepat,
sbb aida bca dekat intenet psal kucing yg tachycardia
n dia gelabah
n ktrg gelabah sekali
hak2
gelabah aida, aku dh tk berani nk boikot
sbb aku abaikan gelabah dia
ktrg tetinggal flight msa kt s'pore
so, gelabah aida berdaulat

blek psal baby tachy, salah satu sbb
infection
penyebab utama infection,
mgkin sbb ad placenta lagi yg tertinggal
kt dlm body baby ktrg yg hot tu
em..

one day
aku akan buat video psal baby n ank2 dia
InsyaAllah kalo sume maseh survive..
n itu sbnarnya harapan..
='>

No comments:

Post a Comment