Saturday, November 13, 2010

hari2 cafein

exam makin dekat.
test kecik2 bersepah.tk la sepah sgt.ada la tapi
risau mula lepak dlm hati aku
tapi, risau tu cam tk mampu jdi api yg gempak lagi hot ntok bakar semangat study aku
huhu.
makin hari makin malas
igt ambik seni lukis ke?
ke ambik jurusan memasak
atau pengurusan rumah tgga??
helwa, u ambik medik la syg..
huhu lagi skali

setelah sekian lama terperangkap dlm penjara lalai(mcm ayat status fb aku dlu)
aku mula sedar sket yg aku perlu mula
aku msti start belajar
ntok itu
aku perlu sedikit semangat
ntok bersemangat, aku kna lemahkn rsa mengantok aku yg sgt la selalu aku rsa
dan ntok itu, aku ambik sejenis minuman bernama nescafe
yg mna, minuman tu mengandungi cafein..
byk rection yg berlaku dlm badan dan kepala hotak yg menyebabkn production of extra energy
dan jugak central effect yg membuatkn aku sedikit hyper tatkala mengambilnya

malangnya..
hyper yg aku dpt tu,
aku gunakan for bnda laen sprti menonton tv..

wah..
yg seronoknya
hbeh tgk tv,
of coz la aku ngantok
so..bilanya aku nk study?
cett.
hmm.. =/
kalo mak aku tau bnda ni
msti mak aku suroh aku blek msia je
kawen.
huhu
at least dekat dgn dia

pape pon, aku msti mula balek
tk boleh jadi
dh dekat sgt dh 3rd IA
final??
pergh..
bergetar jiwa bila pkir
cuak
siap bole share rsa cuak bersama kwn2
bila ktrg sma2 timbulkan hal final
tpi cm biasa
cuak tu tk lama la
LOL

tpi
tu la
aku msti
mula balek.
srius balek.
em!

InsyaAllah..
=)

No comments:

Post a Comment