Friday, March 5, 2010

blog bru..cara bru.. post dlu aku dh pdam..
sbb nak mula cra penulisan bru..
saja..

exam lagi smggu..kepala hotak hari ni; tepu.
em...
medik seronok..serius! tpi sgt challenging!
first year dlu ajar aku byk bnda!
aku dpt apa yg aku tak penah dpt time skola dlu,fail..
huhu..bkn sekali, bkn 2, tpi berkali kali..
still igt time 1st IA, time rsa medik ni cam senang n relax jek, aku fail 2 paper!
srius bongek..
cam nak mati jek rsa..
2nd IA lak, aku fail subjek yg aku lulus dlu, n lulus subjek yg aku fail dlu..
ngaa..tgk, dh 3 kali fail tuh..
aku bangkit gak, final, Alhamdulillah lpas sumer evn result aku sgt la tak comel..huhu

n skrg, aura exam tu dtg blek..sakit yg aku rsa dlu aku bwak skrg neh, as booster..
tpi, hri ni aku tepu..smgt aku gerhana jap..
lembik mengenangkan naseb..
berada kat cni, bersama kwn2 yg tak leh blah pndai n rajinnya, kdg2 buat aku rsa cam penat..
plg cdey,kdg2 aku smpai tertanya, asal aku cmni, diorg cmtu..asal aku tak cam diorg?? bla bla, bli bli blu blu..huhu... tu dh kufur nikmat tuh!

kdg2 aku kuat..aku tau ap yg tgh jadi, aku tau ap yg aku kna buat..
kdg2, aku lgsg hilang aku...tersadai mcm neh..skrg neh..
kdg2, aku pkir, asal aku tak mcm dlu..dlu aku kuat, even aku bole kuatkan org lain!tpi skrg dh tak..
n bila igt blek ckp sorg mamat neh tntg idop, "hidup manusia ni takde yg makin senang..makin kita besar, makin susah..."emm..
serius btol!srius btol..
aku tak bole pakai rentak yg sma aku pakai dlu..kena ubah even tak sumer..kena ubah ikot peredaran masa..

post kali ni as permulaan..
aku nak try maintainkan smpai aku tua!
huhu..
my life as medic student, at India is something yg something..
n aku, nak kongsi cerita idop aku..

1 comment:

  1. wiiwit..chaiyo2 wawe..kuatkan diri,kuatkan aq yg mkn malas ni.tolonggg.=P

    ReplyDelete